Tuesday, January 19, 2010

MAJLIS ANGKAT SUMPAH AHLI-AHLI MAJLIS DAERAH SARATOK

Menteri Muda Pertanian (Pertubuhan Peladang dan Koperasi), YB Datuk Peter Nyarok ak Entrie (duduk, tengah) merakamkan foto kenang-kenangan selepas Majlis Angkat Sumpah Ahli-ahli Majlis Daerah Saratok (MDS) pada 18 Januari lalu di Bilik Mesyuarat, Perpustakaan Awam, Saratok.
Hadir sama ialah Timbalan Menteri Dalam Negeri, YB Tn Jelaing ak Mersat (tiga dari kiri), Menteri Muda Perumahan dan Pembangunan Bandar dan Menteri Muda Pwembangunan Luar Bandar, Tn Haji Abdul Wahab Aziz (tiga dari kanan), Setiausaha Tetap KASKA, Dr Penguang Manggil (dua dari kiri), Residen Bahagian Betong, En Romie Sigan Daniel (dua dari kanan), Pegawai Daerah Saratok , Daniel Supit (kiri) dan Setiausaha Majlis Daerah Saratok, En Ignatius Jinnie Bunyau (kanan).
Mendahului Majlis Angkat Sumpah Ahli-ahli Majlis Daerah Saratok bagi sesi 2010-2011 ialah Pengerusi MDS, En. Daniel Supit, disusuli oleh Timbalan Pengerusi MDS iaitu En. Albert Beji Ajit dan 23 orang ahli majlis yang lain.
Turut disampaikan pada majlis tersebut ialah sijil penghargaan kepada Bekas Ahli Majlis, 136 rumah panjang yang berjaya menjelaskan 100 peratus cukai rumah bagi tahun 2009 dan Anugerah Khidmat Cemerlang Kakitangan MDS bagi Tahun 2006, 20007 dan 2008.

No comments:

Post a Comment